}

piątek, 8 marca 2019

CALVIN KLEIN, WOMEN #IAMWOMEN

W dniu dzisiejszym tylko jedno słowo ma sens. WOMEN. CALVIN KLEIN oddaje hołd wszystkim
 kobietom w szczególny sposób. Dwa zapachy, łączące siłę i delikatność, świeżość ze zmysłowością.
Wyzwolone i dodające otuchy, zainspirowane optymizmem, ekspresja kobiecości, siły i seksapilu :)



"Słowo WOMEN (KOBIETY) oznacza nie jedną, lecz wiele osób - grupę indywidualności, które 
mówią odrębnym głosem i posiadają wyjątkową osobowość. CALVIN KLEIN czerpie inspirację z 
 wielowymiarowej tożsamości współczesnej kobiecości, z rzeczywistości nowoczesnych kobiet, 
 z ich niezliczonych interpretacji, by wymyślić nowy zapach - pierwszy zapach stworzony
 przez Rafa Simonsa, dyrektora kreatywnego marki Calvin Klein: CALVIN KLEIN WOMEN".

 CALVIN KLEIN to kultowa marka, marka o amerykańskim śnie, o której można by napisać książkę.
 Calvin Klein, z pochodzenia Węgier, urodził się w czasie II wojny światowej w Nowym Jorku. Pasję
 do mody wyniósł z domu, jego babcia z zawodu była krawcową, miał więc talent i predyspozycje
 by rozwinąć swoje skrzydła w prestiżowej Manhattan High School of Art and Design a następnie
w Nowojorskim Instytucie Mody i Technologii, który w 2003 roku nadał mu tytuł doktora honoris
 causa. Lata praktyki u najlepszych projektantów aż wreszcie w 1968 roku KLEIN założył własną
firmę, wojując świat mody jeansami, o których każdy marzył a następnie kolekcją bielizny. Do światka
kosmetycznego trafił dopiero w 1985 roku za to szturmem z kreacją - Obsession. Kolejna kompozycja
 Eterninty i odzwierciedlenie wieczności ugruntowały jego pozycję w segmencie perfumeryjnym.
 Lata 90te należały do KLEIN'A, który wraz z zapachem CK One został prekursorem trendu unisex,
skierowanego do młodych ludzi, generacji X. Zarówno w dziedzinie mody jak i zapachów KLEIN
podąża za trendami, łamiąc wszelkie zasady czy bariery. Każdy jeden zapach CALVIN KLEIN
 wyróżnia nowoczesność, świeżość i sensualizm! Kreator w mistrzowski sposób łączy luksus z
 niedbałym seksapilem. Każdy z zapachów jest uzupełnieniem kolekcji modowej. Podczas tworzenia
zapachów inspiracją dla projektanta jest człowiek, KLEIN opiera się na uniwersalnych wartościach,
miłości i uwodzeniu. CALVIN KLEIN kocha kobiety i ich piękno, czego dowodem jest WOMAN.

"Stawiamy na nowoczesność, współczesność, wyrafinowanie, czystość, naturalność, konsekwencję i 
minimalizm. Stawiamy również na seksowność w jej wielu znaczeniach. Jesteśmy marką, 
która oddziałuje zarówno na nastolatków, jak i na ludzi w każdym wieku. "
                                                                                                                                                                                       Calvin Klein





"Kobieta czerpie z wielu innych kobiet, aby ulec przemianie. Zapach CALVIN KLEIN WOMEN
 powstał z inspiracji wrodzoną różnorodnością, pluralizmem połączonym z indywidualnością; 
wolnością, postulatem opierania się definicji i życiem według własnych zasad. Oto kolektywna 
indywidualność, która jednoczy wszystkie kobiety. Przesłanie CALVIN KLEIN WOMEN
przemawia do wielu. Zwraca się do kobiet w uniwersalny sposób. Zapach sugestywnie
przywodzi na myśl wiele tożsamości, jakie reprezentują. Kobiety posiadają więcej niż
jedną osobowość, cechuje je nieodłączna swoboda nieustannego wymyślania siebie na
nowo. Są zarazem jednym i wszystkim - osobą, która staje się częścią grupy. Kreatywne
 dziedzictwo domu CALVIN KLEIN polega nie tylko na odzwierciedlaniu kultury, lecz
także na jej definiowaniu. CALVIN KLEIN WOMEN obrazuje dynamiczną i
wielowymiarową kobiecość, która ukazuje kreatywnego ducha
Rafa Simonsa oraz nową epokę dla marki CALVIN KLEIN".

Kampania reklamowa WOMEN afirmowana jest przez kobiety, stworzona przez Lloyd&Co. we
współpracy z artystką Anne Collier. W rolach głównych występują dwie kobiety kształtujące nowe
oblicze Hollywood, nagradzane aktorki i głosy swojego pokolenia: Lupita Nyong i Saoirse Ronan.
Obdarzone wyjątkowym talentem, kreatywne, inteligentne i silne - aspirują i inspirują kobiety z
całego świata. Aktorki występują w kampanii WOMEN na portretach Collier w zaskakujących
zestawieniach, pozwalających zgłębić wzajemne relacje i implikowane narracje. Tryptyk zdjęć
przedstawie je z legendarnymi postaciami kobiet, które ukształtowały ich tożsamość:
 Lupita - Eartha Kitt i Katharine Hepburn oraz Ronan - Sissy Spacek i Nina Simone.

"Potrzeba więcej niż jednej osoby, aby powstała indywidualność." Lupita Nyong

"Możesz być każdą kobietą, jaką tylko zechcesz być." Saoirse Ronan

"Przystępując do kampanii CALVIN KLEIN WOMEN, byłam ciekawa, czy można stworzyć
 inny rodzaj wizerunku: wizerunku pewności siebie i empatii, aby kobiety mogły 
artykułować i projektować swoje własne tożsamości." Anne Collier

Zapachy CK WOMEN czerpią inspirację z wielowymiarowej tożsamości współczesnej 
kobiecości - od pełnej możliwości rzeczywistości nowoczesnych kobiet i ich niezliczonych
interpretacji. Skomponowane przez kobiety - Annick Menardo i Honorine Blanc - dla kobiet,
to gra kontrastów, zróżnicowana tak nieskończenie, jak inspirujące osobowości kobiet.
Wyrażając etos CALVIN KLEIN WOMEN, każdy składnik jest afirmowany i traktowany z
szacunkiem: pojedynczy składnik jest równie ważny jak kompozycja i nie mogą istnieć bez
 siebie. Całość jest bardzo spójna,choć mamy wewnętrzną dwoistość, mariaż przeciwieństw...



WOMEN EDP


NUTY GŁOWY: zdrewniałe owoce eukaliptusa 
NUTY SERCA: kwiat pomarańczy 
NUTY GŁĘBI: drewno cedru alaskańskiego 

Pierwsza propozycja- różowa - to kusząca kompozycja ciepłych i zmysłowych nut drzewnych i
kwiatowych. Woń zabarwiona na jasnoróżowy kolor skonstruowana jest z trzech podstawowych
składników: delikatnych płatków kwiatu pomarańczy, świeżych owoców (zdrewniałych torebek)
eukaliptusa i intensywnego drewna cedrowego z Alaski. Składniki te połączono z czarnym pieprzem
i olejkiem cytrynowym, bukietem magnolii wielkokwiatowej oraz absolutem jaśminu, a także z
uwodzicielską mocą olejku eterycznego Olibanum i Ambrox® Super. Otwarcie jest świeże, soczyste,
troszkę kwaśne, musujące a koniec cieplejszy, drzewny i przyległy. Na wstępie przeplatają się akordy
 liści eukaliptusa, cytrusów i ziaren czarnego pieprzu. Eleganckie kwiatowe serce to mieszanka
delikatnych płatków kwiatów pomarańczy, magnolii i jaśminu. A całość oparto na zmysłowej bazie z
kadzidła, ambry i wirginijskiego drzewa cedrowego, które nadają WOMAN tego czegoś. Jak dla mnie
 to zapach wodno-drzewny... Leśna polana, mech, kwiat paproci, kawałki drzew, zielona trawka i
egzotyczne kwiaty. Ot takie moje pierwsze skojarzenia. Nie ma tu grama słodyczy, cytrusowe nuty
emanuję przez chwilę. Kompozycja jest jest lekka i pełna powabu. Idealna na co dzień, komfortowa i
przyjemna w odbiorze. Nie ciągnie się jak struga, ten zapach przepięknie płynie, jak czysta woda. Nie
narzuca się, nie kipi seksem, zachwyca innością. To miła odmiana po ciężkich zimowych zapachach.
Dla kobiet spragnionych czegoś nowego, tęskniących za wiosną, zielenią oraz świeżym powietrzem.
Kampania reklamowa CALVIN KLEIN WOMEN, stworzona z udziałem kobiet w roli głównej,
oręduje za legendarnymi bohaterkami przeszłych pokoleń i afirmuje bohaterki współczesnej kultury.



WOMEN EDT


NUTY GŁOWY: Cytryna, Pączki Czarnej Porzeczki, Malina NP, Różowy Pieprz SFE 
 NUTY SERCA: Biała Piwonia FIRBEST, Płatki Kwiatów Pomarańczy FIRNAT, Róża Stulistna FIRABS 
NUTY GŁĘBI: Żywica Olibanum, Drewno Cedrowe, Ambrox Super, Piżma 

Drugi żółty - CALVIN KLEIN WOMEN Eau de Toilette - porywająca interpretacja, kontynuuje
 rozmowę #IAMWOMEN.  Nowoczesny, wyrażający pewność siebie a zarazem dodający mocy
zapach tchnie w nas nowe życie. Nuty drzewne ponownie spotykają się z kwiatowymi, ale w innym
wymiarze. Moje zmysły zostały pobudzone już od pierwszych taktów - pobudzone a raczej obudzone
- świeżymi tonami cytryny, różowego pieprzu i soczystych malin. Mieszanka jest bardziej złożona i
gdyby nie skład podany na tacy nie potrafiłabym jej rozłożyć na czynniki pierwsze. Miłe zaskoczenie
bo prócz oczywistych cytrusów mamy owocowy koszyk: słodko-kwaśny. W serce perfum dominują
akordy kwiatowe a baza skomponowana z ambroksanu, cedru, piżma i kadzidła idealnie łączy całość
nadając jej atrakcyjnej głębi. Kompozycja choć dalej jest świeża to bardziej radosna, słoneczna od
pierwowzoru. Odcień płynu wskazuje na lato, ten zapach świetnie się sprawdzi w cieplejsze dni.
Tryska energią, ale ma nutkę pikanterii, która go wyróżnia. Przepięknie się rozwija, rozkwita a
aromaty drzewne i piżmo podkręcają go. Cóż, jest to zapach bardziej charakterny, promienny i 
pokuszę się, że zadziorny. Dla kobiet, które cenią niebanalne rozwiązania i dla wszystkich
kochąjacych życie i słońce. Ten zapach kręci i kusi, według mnie jest trwalszy niż pierwszy.
Kampania reklamowa CALVIN KLEIN WOMEN Eau de Toilette nadal wykorzystuje kultowe portrety
Saoirse Ronan i Lupity Nyong'o, wykonane przez artystkę Anne Collier oraz zdjęcia produktowe. 
Kontynuując afirmowanie więzi, jaka łączy wszystkie kobiety, zdjęcie reklamowe produktów ukazuje
 dwie kobiece dłonie trzymające zapachy rozświetlone promieniami słońca na tle błękitnego nieba.




Flakony to wizytówka zapachu - komunikacja jest możliwa: kobiety z kobietą, oko w oko. 
Szklany prosty flakon z masywnego szkła ma ergonomicznie zaokrąglony kształt oraz srebrny 
pierścień i pompkę, które nawiązują do tradycyjnych archetypów perfumiarstwa. Równocześnie 
zgłębia i burzy estetyczne kody, wyraża poszanowanie wobec tradycji i rzuca jej wyzwanie. Mamy
 więc odniesienia do przeszłości nowym elementem: graficznym, ponadwymiarowym korkiem w 
kształcie dysku, który stanowi tło dla fotograficznego nadruku. Ten flakon niczym objet d’art 
 zaciera granice między sztuką i modą, łączy wizualny język współczesnej fotografii z odwiecznymi 
wyobrażeniami na temat kobiecości. Odrzuca konformizm, przez co kontynuuje tradycję łamania 
reguł i przekraczania granice, co jest synonimem marki CALVIN KLEIN. Flakon i opakowanie 
zewnętrzne CALVIN KLEIN WOMEN to hybryda, która wyraża kreatywną tożsamość marki 
CALVIN KLEIN według Rafa Simonsa. Design CK WOMEN stworzony przez Suzanne Dalton 
we współpracy z artystką Anne Collier łączy w sobie świat mody, sztuk pięknych i fotografii. 
Grafika i na flakonie i na opakowaniu zewnętrznym ukazuje kobiece oko patrzące na świat i 
symbolizuje punkt widzenia kobiety jako jednostki oraz kobiet jako zbiorowości. Umożliwia to 
świeże spojrzenie na nieograniczoną autoekspresję. Oko, które przeobraża się w różnych 
inkarnacjach, stanowi kontrapunkt dla fascynacji Rafała Simonsa sztuką współczesną, jego 
transformację dzieł takich artystów jak Andy Warhol w projektach ubiorów. Tu dzieło Collier 
ukazano na okrągłym korku, który staje się obiektem sztuki, oraz na opakowaniu, które stanowi 
niekonwencjonalną ścianę galerii w miniaturze. W swojej pracy Anne Collier roztrząsa zarówno  
akt patrzenia, jak również bycie oglądanym, zastanawia się, co to znaczy być kobietą i jak 
  przedstawiano kobiety w sztuce, reklamie i mediach. Oko jest w pracy Collier powracającym   
motywem i jest ściśle powiązane z mechanizmami aparatu. Dla Collier oko to próg między naszym 
 życiem wewnętrznym i zewnętrznym, między naszymi pragnieniami a realiami dnia codziennego. 


Dwa oblicza prawdziwej kobiety i CALVIN KLEIN WOMEN - jeden rześki, drugi słoneczny jako
olfaktoryczny portret wielowarstwowej idei kobiecości. Kochane, życzę Wam wszystkiego 
pięknego - dzisiaj i każdego dnia - nigdy nie zapominajcie o swoim prawdziwym ja : )


CALVIN KLEIN WOMEN EDP  30  ml                                                           Cena: 239 zł
CALVIN KLEIN WOMEN EDP  50  ml                                                           Cena: 335 zł 
CALVIN KLEIN WOMEN EDP 100 ml                                                           Cena: 429 zł 
CALVIN KLEIN WOMEN EDT  30  ml                                                           Cena: 219 zł
CALVIN KLEIN WOMEN EDT  50  ml                                                           Cena: 305 zł
CALVIN KLEIN WOMEN EDP  100 ml                                                          Cena: 389 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!