}

niedziela, 25 listopada 2018

GUCCI, Bloom Nettare Di Fiori

Gucci na jesień zaprezentował nowe wydanie perfum Bloom. Zielona kompozycja Bloom Nettare Di Fiori
została tym razem wzmocniona esencją szyprową. Na wskroś świeża, niemniej ma swoje "ciemne" oblicze.


"Gucci Bloom to ogród pełen roślin i kwiatów. Ich wyjątkowość i piękno symbolizują współczesną 
kobietę. Pierwszy kobiecy zapach Gucci -Bloom Eau de Parfum stworzony przez Alessandro Michele’a, 
uosabia autentycznośći optymizm. Narrację tę kontynuuje Bloom Acqua di Fiori - zapach, który afirmuje 
radość i energię młodości, oraz Nettare di Fiori - portret intensywnej i tajemniczej zmysłowości".

Po udanym debiucie Bloom i jego pierwszej wariacji Aqua Di Fiori KLIK  w końcowym rozdziale 
pierwszego portfolio dla zapachów dla kobiet, którego twórcą jest Alessandro Michele, odnajdujemy
zmysłowość najwyższych lotów. Nowy zapach Nettare Di Fiori wyraża ekspresję nowoczesnej
kobiety, podobnie jak poprzednicy, niemniej pewne niuanse wpływają na jego oblicze. Począwszy od 
oryginalnej kompozycji Gucci Bloom, bogaty kwiatowy zapach ulega wzmocnieniu do intensywnej 
esencji szyprowej. Tym samym oryginalna kompozyjca nabrała mocy, intensywności, by zgłębić i 
obnażyć tajemniczy i intymny obraz kobiety. Gucci Bloom Nettare Di Fiori ukazuje nam jej inny 
charakter - autentyczność, pewność siebie i niekonwencjonalność. Ta propozycja skierowana jest 
do silnych kobiet, oddaje jej kobiecą naturę w pełni rozkwitu. Kobiety, która dojrzewa jak kwiaty...



Sama kompozycja, tak jak inne zapachy Gucci Bloom, również zawiera intensywnie skoncentrowane
 składniki, przypominające różnorodne aromaty kwitnącego ogrodu. Ten ogród zmienia się tak jak 
zmieniają się pory roku, wiosną i latem bardzo zielony, świeży i przejrzysty, teraz przyprószony 
brązem liści, ale wciąż naturalny z kwiatowymi nutami. Bloom Nettare Di Fiori emanuje aromatem i 
czarem, uderza w mocniejsza tony. Sercem tej zmysłowej esencji jak uprzednio są tuberoza, rangoon 
creeper (chiński wiciokrzew) i jaśmin. Absolut naturalnej tuberozy z Indii, ekstrakty z pączków 
jaśminu i użytej w perfumiarstwie po raz pierwszy rośliny - Rangoon Creeper (łac. Combretum 
indicum), odkryty w południowych Indiach, którego aromatyczne kwiaty mają nieco pudrową nutę
 stały się punktem wyjścia dla zapachów Bloom. Bezkresny ogród jest wielobarwny, bujny i dziki.
 Łącząc jego kolory kształtuje się na nowo. Jakże kobiece nuty kwiatu róży i kwiatu osmanthusa, 
który uznawany jest za jeszcze silniejszy w przekazie niż jaśmin, ulegają wzmocnieniu w oryginalnej 
oflaktorycznej strukturze. Wyraźnie kwiatową wiązankę wyraża poczucie kobiecości w zmysłowych 
nutach głowy (róża i imbir) oraz w łagodnych nutach bazowych: paczula, piżmo i zielonym 
osmantusie, które dodają mu głębi. Pierwsze wrażenie jest niezwykle soczyste, w chwilę pod 
wpływem ciepła skóry zapach szlachetnieje, przewija się lekka słodycz aż po lekką pudrowość. 
Kwiaty emanują swoim wdziękiem a budzące pożądanie paczula i piżmo podkręcają całość. Gdzieś 
koniuszkiem nosa czuć tu także imbir, ten tajemniczy akcent nie wpływa na ogólny odbiór. Nie jest 
to już mieszanka tak zielona, jak wcześniejsza, którą niektórzy opisywali niekiedy jako trawiastą.
Przejrzysta miejscami, ale jej aura jest cieplejsza niż ta klasyczna czy kolejna. Bloom Nettare Di
Fiori w moim mniemaniu jest najbardziej ciekawy z całej trójcy, intrygujący i ponętny, również
intensywny, jego projekcja trwa od rana po długie godziny nocne. To jesienny bukiet kwiatów.



Odzwierciedleniem tej oryginalnej mieszanki jest opakowanie, które przybrało nowe barwy. Zarówno 
flakon, prosta bryła z porcelany jak i kartonik utrzymane w roślinnych motywach, zdobi nowy czarny 
odcień kapryśnego kwiatowego zielnika. Sielankowy wzór toile de jouy liści, gałązek wiśni wpisany 
został w czarną ramę. Kampania reklamowa została zamknięta w apartamencie pełnym roślinności, 
gdzie barwy natury grają z nieśmiałym światłem przebijającym się przez duże okna, wokół panuje 
półmrok, gdzieniegdzie zapalona jest lampa. Ta niespotykana, surrealistyczna sceneria przenosi
nas do innego wymiaru. Tu czas jakby się zatrzymał, uchwycone przez Glen Luchford w chwili 
rozmarzenia, gwiazdy kampanii reklamowej: Dakota Johnson, Hari Nef i Petra Collins popijają 
herbatę i oddają się chwili. Wydaje się, że obrazy dryfują między snem a rzeczywistością, jest 
romantycznie i enigmatycznie, w pełni obrazuje to moc i charakter Bloom Nettare Di Fiori.

„Zaprojektowałem ten flakon jako kobiecy obiekt nie po to, żeby uwodził mężczyzn, lecz po to, 
by dotrzymywał towarzystwa kobietom, które noszą zapach Gucci Bloom. Jego retro estetyka
 przejawia się w kolorystyce i czystych smukłych liniach. Flakon nie został wykonany
 z przezroczystegoszkła, lecz z porcelany - materiału, który uwielbiam” 

                                                                                                                           Alessandro Michele



Bloom jak czysta karta, zielony Acqua Di Fiory i ciemny Bloom Nettare Di Fiori - trzy różne kompozycje, 
które idą z duchem czasu. Bujność kwiatów i roślinności nie ustępuje, wkrada się doza zmysłowości.

                                           GUCCI, Nettare di Fiori 30 ml – 315 zł 
                                           GUCCI, Nettare di Fiori 50 ml – 435 zł 
                                           GUCCI, Nettare di Fiori 100 ml – 569 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!