}

czwartek, 18 października 2018

Estēe Lauder Companies, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi 2018 #TimetoEndBreastCancer #CzasPokonaćRakaPiersi

Miesiąc październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Polski oddział Estée Lauder Companies co 
roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię Różowej Wstążki. I tak 
w zeszłym roku świętowaliśmy 25-lecie Kampanii Estēe Lauder KLIK, w tym skupiamy się na 
faktach - czy wiecie, że co 19 sekund gdzieś na świecie u kobiety diagnozowany jest rak piersi? 


"W przypadku raka piersi liczy się każda sekunda. Rak piersi 
dotyczy nas wszystkich. Matek i babć. Córek i synów. Sióstr, braci, 
ojców, przyjaciół i rodziny. Wszyscy zostajemy dotknięci tą 
chorobą i wszyscy jesteśmy zgodni, że: Czas Pokonać Raka Piersi".

Kampania ma wiele wymiarów - edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym od 26 lat szerzona 
jest świadomość o raku piersi oraz zbierane są fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki 
wsparciu wielu osób, instytucji i marek a także poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku 
piersi, zainicjowana przez Ś.P. Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, 
Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg i grono Partnerów. 
 W Polsce w 2018 roku dziewięć marek kosmetycznych Estée Lauder Companies wspiera misję 
uwolnienia świata od raka piersi i pozyskuje fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z 
mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem prof. Jana Lubińskiego, założyciela
 Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.



Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są dwie największe 
perfumerie Douglas oraz Sephora, które to w miesiącu październiku 2018 roku będą wspierać 
Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek 
kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown 
(salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (dostępność: Salony 
Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone  
London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas). Wśród nich znalazły się już kultowe 
kosmetyki jak Estēe Lauder serum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II,
 CLINIQUE Dramatically Different Moisturizing Lotion+, BUMBLE AND BUMBLE Thickening Spray,
LA MER Cleansing Micellar Water, JO MALONE LONDON Red Roses Cologne, GLAMGLOW
BUBBLESHEET™ Oxygenating Deep Cleanse Mask, BECCA Shimmering Skin Perfector®
Pressed Highlighter, Estēe Lauder Powerful Pink Contour & Highlight Minaudiere oraz specjalne
zestawy: BOBBI BROWN Pinks with Purpose Lip Color Duo, Estēe Lauder Powerful Pink Color 
Collection, ORIGINS Plantscription Anti-Aging Hand Cream & Peace of Mind On-the-Spot Relief.
 Marki te w ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée 
Lauder Companies przekazują na a badania 20% ceny detalicznej każdego kosmetyku/zestawu z 
różową wstążką, które sprzedawane są w okresie od 1 października 2018 r. aż do 31 marca 2019 r.





Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies jednoczy i inspiruje ludzi na 
całym świecie w swojej misji, jaką jest stworzenie świata bez raka - jest to wizja, którą Evelyn H. 
Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę 
oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku. I choć wskaźnik umieralności spadł aż o 39% 
od lat osiemdziesiątych, wskaźniki przeżycia po pięciu latach od diagnozy są lepsze o 90% przy 
wczesnej wykrywalności, a metody leczenia i techniki chirurgiczne uległy radykalnej poprawie to 
wciąż jest tak jeszcze dużo do zrobienia. Od czasu powstania, Kampania Estēe Lauder pełni 
kluczową rolę - daje podnoszącą na duchu nadzieję nie tylko pacjentom, ale i milionom ludzi 
dotkniętych rakiem piersi każdego roku. Swoim zasięgiem wspiera ponad 60 organizacji na rzecz 
Walki z Wakiem Piersi w ponad 70 krajach, mobilizuje 46 tysięcy pracowników, wielu partnerów
medialnych, rozdano 160 milionów różowych wstążeczek (wykonane z materiału pochodzącego z 
recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą także rozdawanie od 1 października 
2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée 
Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins. Nie można umniejszać finansowego aspektu Kampanii 
Estēe Lauder. Dotąd zebrano już 76 mln $ na całym świecie na badania ratujące życie, edukację i 
usługi medyczne oraz ufundowano 250 grantów na badania medyczne (łącznie 62 ml $ funduszy).



 Z roku na rok rośnie liczba Partnerów włączających się do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem 
Piersi. Niektórzy z nich po raz kolejny wspierają ją przekazując dochody uzyskane przez sprzedaż 
swoich "różowych" produktów na badania nad rakiem piersi, inni po raz pierwszy dołączą do jakże
zaszczytnego grona Partnerów. Marki te to: ANIA KRUK z kolekcją #BeStrong, CARDIO BUNNY,
ELIXA, LAMY, Millefiori Milano, MOLESKINE, WITTCHEN, risk, YANKEE CANDLE, BE JUICY!
Poczta Kwiatowa, restauracje Qchnia Artystyczna i BELVEDERE oraz cukiernia LOURSE ze
specjalnymi różowymi deserami :) Dzięki zaangażowaniu tych firm i ich pracowników, misja  
Kampanii Estēe Lauder przede wszystkim dotrze do milionów osób i pozwoli szerzyć świadomość o
tej chorobie i profilaktyce w jeszcze większym niż dotychczas zakresie. Wyjątkowym i unikatowym
 na skalę światową elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja 
płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz 
Universal Music Polska. Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii na 
rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona 
wspólnie z dziennikarzem Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska.

"W życiu czas jest czymś uniwersalnym, stałym. Jest skończony, cenny i nie 
można go kupić. Każdy z nas chciałby mieć go więcej. Czas zacząć działać; 
czas poprawić edukację. Czas, aby opracować leczenie i nowe formy terapii. 
Czas ufundować wiodące na całym świecie badania, które przybliżą nas 
do odkrycia leku. Czas, by odkryć więcej wskazówek o przyczynach i
 zapobieganiu. Czas, aby pacjenci i osoby, które już wyzdrowiały
 otrzymały lepsze, zdrowsze życie. Jeśli nie teraz, to kiedy?"


Hasłem przewodnim tegorocznej Kampanii Estée Lauder jest #TimetoEndBreastCancer a więc
#CzasPokonaćRakaPiersi. Pamiętajcie, rak piersi dotyczy nas wszystkich, również mężczyzn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!