}

niedziela, 29 października 2017

Claudia Schiffer for ARTDECO Claudia's Beauty Secrets

Jedna z najpopularniejszych modelek na świecie, legendarna twarz takich marek jak Chanel, Guess, YSL,
Balmain, od luksusowych ubrań do codziennych kosmetyków. Najczęściej fotografowana twarz wszechczasów,
ulubienica wizażystów. Claudia Schiffer wnosi autentyczny blask i świeżość do swoich kampanii. Poznajcie nową
 kolekcję eksperta w świecie beauty ARTDECO stworzoną we współpracy z boską Claudią, ikoną piękna lat 90tych.



"W 1987 roku Claudia została odkryta przez Michela Levatona (Metropolitan Models) na parkiecie 
jednego z niemieckich klubów. Jej spektakularna kariera rozpoczęła się od okładki francuskiej edycji 
magazynu ELLE. Zaraz potem cudowne niebieskie oczy, mocno wystające kości policzkowe i lśniące 
blond włosy Claudii  zauroczyły Karla Lagerfelda, który wybrał ją na twarz domu mody CHANEL. 
Claudia należy do grona wyjątkowych kobiet, które zapoczątkowały erę supermodelek i stały się 
ikonami piękna. (...) Według KSIĘGI REKORDÓW GUINESSA, Claudia jest modelką, która ma na 
koncie najwięcej okładek magazynów w historii". 

Jej wyjątkowa uroda, twarz idealna, nie raz była płótnem dla pięknych makijaży. Claudia zdradza nam
 swoje ulubione kosmetyki i tricki w autorskiej linii do makijażu, tu klasyka idzie w parze z najwyższą 
jakością, czytaj kombinacja unikalnych formuł, wyjątkowych innowacji, prostych i jakże eleganckich
 opakowań. Luksusowa estetyka opakowań powstała dzięki ważnym detalom i historiom z życia modelki,
nie tylko z wybiegu. Claudia długo pracowała ze swoim zespołem nad formułami i ale też nad kolorami 
produktów, dopieściła je w każdym calu! Kosmetyki mają przepiękną pudrowo-różową oprawę z
 elementami złota, wyglądają szlachetnie i ponadczasowo. Ich osobisty charakter podkreślają 
delikatne tłoczenia nawiązujące do pseudonimu supermodelki "Cloudy" (chmurka), który nadał
jej sam Karl Lagerfeld. Szminki czy róże mają tłoczenia małych kropelek deszczu a kosmetyki
noszą imiona jej dzieci, męża i bliskich przyjaciół. Claudia włożyła w tą kolekcję całe swoje serce :)

"Wiele się nauczyłam, pracując z najlepszymi w branżach modowej i kosmetycznej, o tym czym jest 
doskonała jakość oraz, że nie ma żadnych limitów. Ciągle się uczę, podążając za swoim instynktem i 
za tym co kocham (...) Uwielbiam opakowania kosmetyków do makijażu - przecież muszą wyglądać 
pięknie w torebce. Razem z moim zespołem zaprojektowaliśmy cudowne etui ze złotym wykończeniem 
na brzegach. Ich pasteloworóżowy kolor został zainspirowany Vespą z 1960 roku - jest ona dla mnie 
wspomnieniem wakacji na Majorce, kiedy w ciepłe wieczory kursowaliśmy między klubami.” Claudia Schiffer





Kolekcja Claudia Schiffer Makeup składa się z kilku ważnych elementów, za którymi kryje się coś więcej, 
sekret jej makijażu i makijażowe doświadczenia. Kosmetykiem, który pierwszy wspomina Claudia jest 
pomadka (79,90), kremo-żelowa o intensywnym, głębokim kolorze. Czerwień na jej ponętnych ustach 
króluje od niepamiętnych czasów, stąd wśród pięciu odcieni Cream Lipstick nr 300  Poppy Land ma
swoje zaszczytne pierwsze miejsce. Casper, Mattew, Layer Cake i Candy Cane to ulubione kolory
Cloudy :) W Polsce dostępne są trzy plus konturówka Lip Liner (49,90) w odcieniu Uptown.

"Pamiętam jedną sesję zdjęciową dla brytyjskiego Vogue’a, wszystko co widać na zdjęciu to moje usta! 
Makijażysta użył gęstej, kremowej pomadki i żadnej konturówki. Efekt był niesamowity i właśnie to 
było inspiracją do powstania kremowej pomadki nude".  Claudia Schiffer

Porcelanowa skóry Claudi to zasługa m.in. podkładu Perfect Skin Foundation (139,90/6 odcieni) - to
 niezwykle lekki, płynny podkład, nadający skórze piękny, promienny wygląd. Specjalna technologia 
zapewnia trwały makijaż, zawarte aminokwasy odżywiają cerę a witamina B6 pomaga utrzymać 
skórę w prawidłowej kondycji. Zapewnia optymalne krycie przy jednocześnie naturalnym wykończeniu.
Kremowy korektor Cream Concealer (89 zł/4 odcieni) - mocno kryjący koryguje cienie pod oczami
oraz inne niedoskonałości skóry, w składzie zawarto m.in. kwas hialuronowy. Kolejne dwa produkty,
bez których nie sposób się dziś obejść - baza rozświetlająca i rozświetlacz. Illuminating Primer (99 zł)
działa jak baza pod makijaż lub delikatnie kryjący rozświetlacz do twarzy. Kryje ,wygładza i sprawia,
że cera staje się bardziej promienna i gładka. Zawiera naturalne olejki oraz witaminę C i E. Illuminator 
(89,90) idealny jest do modelowania twarzy światłem. Forma płynnego proszku wygładza skórę a 
 aplikacja jest wygodna i łatwa za pomocą pędzelka. Na domiar dobrego ma witaminę E, która opóźnia
proces starzenia skóry.  Dla ożywienia jasnej twarzy Claudia poleca Liquid Lip&Cheek Tint (69,90) -
wielofunkcyjny, mocny róż w płynie na kości policzkowe oraz do ust. Aplikując go na policzki uzyskamy
naturalny, zdrowy rumieniec,  usta natomiast otrzymają delikatny różany kolor. Róż nie zawiera drobinek i
brokatu, jest bardzo trwały, to nieliczny z kosmetyków w kolekcji, który ma delikatny kwiatowy zapach.






Z ostatniego spotkania z międzynarodowym makijażystą marki Macedonio Bezzera w pamięci utkwił
mi transparentny puder i puder pod oczy. Pierwszy prasowany No Colour Setting Powder (169 zł)
biały jak obłoczek, matowy, ale jednocześnie lekko rozświetlający, wygładza skórę i utrwala makijaż
niewidzialną powłoczką. Drugi puder - sypki Eye Brightening Powder  (79 zł) rozjaśnia cienie pod
oczami, delikatnie matuje korygując drobne niedoskonałości a przy tym nie wysusza i nie obciąża
skóry. Zawiera wysokiej jakości składniki takie jak kwas hialuronowy oraz pigmenty rozświetlajace.

"Używam mojego pędzla i lekko dotykam twarzy, więc moja skóra wciąż jest świeża i piękna. To, za 
co kocham ten puder to jego subtelność: łapie refleksy światła, dzięki czemu skóra wygląda na 
rozświetloną, a także ujednoliconą na zdjęciach -i jest idealna do selfie." Claudia Schiffer

Róże i bronzery - bez nich makijaż nie mógłby istnieć! Contouring Powder (139,90) rzeźbi i nadaje
skórze promienny blask. Satynowy, w dwóch przyjemnych, uniwersalnych odcieniach (Desert i Tan
Lines), wśród róży znajdziemy ich aż sześć! Prasowany Blusher (129,90) z tłoczeniem, ma delikatną
konsystencję a skórze nadaje lekko świetliste wykończenie. Na zdjęciach możecie zobaczyć jeden z
odcieni - numer 60 Cherry Blossom - dziewczęcy, różany koral. Bronzer i róż również zawierają kwas
hialuronowy, ponadto musicie wiedzieć, że kosmetyki te są wolne od parabenów, olei mineralnych i
niekiedy glutenu. Ciekawostka - w kolekcji jest i płyn miceralny do demakijażu Micellar Cleasing Water
 (59,90/200 ml), ten prócz wiadomych właściwości oczyszczających ma za zadanie pobudzić regenerację
komórek,odżywić i nawilżyć skórę.  Zawiera prowitaminę B5, kwas hialuronowy oraz ekstrakt z bławatka.





W makijażu Claudia skupia dużą wagę do podkreślenia oczu.  Czasem wystarczy tylko kapka tuszu - 
luksusowy tusz (99 zł) zwiększa objętość rzęs dzięki specjalnie zaprojektowanej, okrągłej szczoteczce,
która idealnie rozdziela i stylizuje rzęsy.  Maskara posiada ultra czarny pigment, wosk Carnauba oraz 
olejek rycynowy, który wzmacnia rzęsy.  Czarna kreska to znak rozpoznawczy modelki - tu mamy 
pełny wybór. Wśród produktów znajdziemy wodoodporną kredkę Water-Proof Eye Liner (59,90) o
kremowej konsystencji i głębokim czarnym pigmencie, ze składnikami odżywczymi: jojoba i olejem
 ryżowym; eyeliner w pisaku Liquid Eye Liner (69,90) ze specjalną końcówką umożliwiającą precyzyjną 
aplikację, długotrwały i szybkoschnący a także wykręcaną kredkę Smokey Eye Styler (69,90) z gumką
do rozcierania. Jasne brwi Claudia podkreśla kredką Eye Brow Styler (69,90) w jednym z dwóch odcieni:
Slate i Wolf z woskami pielęgnacyjnymi, całość rozczesuje załączoną szczoteczką dla naturalnego efektu.

“To jest jeden z produktów, bez którego nie umiem żyć. O sile czarnej maskary nauczyłam się od fotograf 
Ellen Von Unwerth, która zawsze nalegała, by jej modelki miały tony tuszu na rzęsach, by naprawdę 
przyciemnić  ich oczy. Na jej zdjęciach oczy są zawsze bardzo seksowne i prowokujące - stają się centrum
 każdego obrazu. Nawet bez cienia do oczu, długie, grube, czarne rzęsy naprawdę robią wrażenie. Claudia Schiffer

Cienie - to one pierwsze wpadły mi w oko - czwórki w kompakcie i pojedyńcze. Quad Eye Shadow
(129,90) w dwóch kompozycjach kolorystycznych: Pretzel Shades i Beachy, uniwersalne, ciepłe w
odbiorze. Cztery kolory, zarówno matowe jak i połyskujące odcienie, zawierają specjalne polimery
odbijające światło, są idealne na codzień. Single Eye Shadow (79,90) mają dużo bardziej nasycone,
cztery odcienie. Lekka i jedwabista konsystencja cieni sprawia, że doskonale łączą się ze skórą.
Można używać ich sucho dla delikatnego podkreślenia powieki i na mokro dla intensywnego efektu.





I jeszcze jeden produkt, który dopełnia całość kolekcji, dłonie to wizytówka każdej kobiety. Kryjące 
lakiery do paznokci (49,90) w dwóch nasyconych, kobiecych barwach: pomarańczowa czerwień 
Kingsman (z filmu o tym samym tytule) i jakby to ująć - fuksjowe bordo Punch. Mega kryjące, 
wystarczy jedna warstwa, szybko schnące, o wysokim połysku. A to wszystko zasługa nanocząsteczek 
oraz polimerów, które nadają emalii niebywałą plastyczność i zapewniają optymalną konsystencję, 
pełne krycie, intensywność koloru i trwałość. Do tego składki pielęgnacyjne: witaminy A, C i E oraz 
panthenol dbają o płytkę a filtr UV zapewnia żywotność barw i zabezpiecza przed blaknięciem oraz
żółknięciem. Nowoczesny pędzel z wysokogatunkowego nylonowego włosia zapewnia równomiernie 
rozprowadzenie lakieru, wprost nachwalić się nie mogę tego lakieru, w słońcu błyszczy przepięknie.

Jak widać kolekcja jest bardzo nowoczesna, stylowa, podąża na instagramowymi trendami. Fabien
 Baron, jeden z wiodących dyrektorów artystycznych, geniusz stojący za najbardziej ikonicznymi 
produktami i wizerunkami w branży (ukształtował wizualne tożsamości globalnych marek, takich
 jak Calvin Klein, Givenchy, Fendi i Michael Kors.) zaprojektował tą niebanalną kolekcję wespół z 
Made Thought (opakowania kartonowe)  - jedną z najbardziej szanowanych i nagradzanych 
designowych agencji konsultingowych w Wielkiej Brytanii.  Made Thought jest znana m.in. ze
 świadomych i sprecyzowanych estetyk i silnego przekonania o sile i czystości aplikacji graficznych. 




Claudia Schiffer od ponad 30 lat zgłębia tajniki piękna. Ta kolekcja trzeba przyznać jest przemyślana i zawiera
 wszystko to, czego kobieta potrzebuje, by czuć się piękną. Kolekcja w Polsce dostępna jest od 5 września w
Douglas'ach, zachwyciła się nią guru makijażu Lisa Eldride i inni czołowi makijażyści. Mówię kolekcja, ale to
nie jest jednorazowa współpraca Claudi z marką ARTDECO. Sukcesywnie będą pojawiały się nowe produkty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!