}

wtorek, 26 września 2017

DKNY, Nectar Love

Miodowe nuty grają tej jesieni, w pielęgnacji, królują w zapachach. We wrześniu do rodziny jabłuszek
Donny Karan KLIK dołącza kolejna nowość - Nectar Love. Kompozycja miodu, konwalii, jaśminu i
mirabelki z kategorii kwiatowo-owocowej, prosto z zielonej trawki do wielkiej metropolii... 



"Kuszące, odurzające, uzależniające… Oto cały Nectar Love – najnowszy zapach od DKNY – kwintesencja 
jakże znaczącego momentu w życiu każdego z nas, w którym spojrzenia krzyżują się, a świat drży… Nectar Love
 ucieleśnia rządzące naturą prawo wzajemnego przyciągania, przywodząc na myśl woń rozkwitającego kwiatu.
Zasmakuj w soczystej kwiatowo-owocowej kompozycji emanującej zauroczeniem. W sercu Nebtar Love 
znajduje się ekstrakt naturalnego przyciągania. To wyjątkowe połączenie składników nadaje niepowtarzalną 
woń podstawie kompozycji i pozwoli Ci zachwycić się uwodzicielskim ciepłem i luksusem miodu i neroli." 





To nowe jabłuszko ma zupełnie inny wymiar... Nectar Love jest bardzo soczyste, świeże, aromatyczne...
W sercu zapachu biją jaśmin, konwalia, kwiat pomarańczy i mirabelka, w górnej żółta frezja, która to
 przeplata się z mandarynką, grejpfrutem i nektarynką. Biało żółta mieszanka podkreśla świeżość 
wiązanki. Dla jej podkręcenia zastosowano słodkawą kombinację (dry down) wanilii, piżma, wosku, 
neroli (kodestylat neroli) i cedru. To połączenie nadaje kompozycji niepowtarzalną woń a ta wprost
zachwyca uwodzicielskim ciepłem. Ciało wpierw spowija bukiet kwiatów, zapach po chwili rozwija 
się na skórze ją pąk, wygrzewa w promieniach słońca. Dostaje kolorytu, świetlistości, rozbrzmiewa.



Nectar Love to zaskakująco lekki, delikatny zapach, który ma dozę ciepełka, ale nie jest to ulepek
ani nic ciężkiego. "Miód" jest tu tylko dodatkiem, który podkręca całość, drzewno-kwiatowa baza
 buduje nam kształt zapachu a cielisty wątek dodaje mu pikanterii, w granicach rozsądku. Stąd też
zapach nie ciągnie się ogonem, nie dusi, nie odrzuca. To ciekawa propozycja wśród jesiennych
otulaczy, jak apaszka owinie nas swoim aromatem, przyozdobi. Ten nektar ma wielką moc
 trwałości, od rannych do późnych godzin nocnych, wciąż tak samo świeży i pachnący.





Można rzec, że Nectar Love to nowe oblicze jabłuszka, uszczuplone w formie, bardziej wyrafinowane.
Złoto przepięknie komponuje się z żółtą wonią. Kropką nad i jest naturalnie symbol pszczoły, który
to dodaje tej bryle lekkości, nie mylić z ulotnością. Można się w nim zadurzyć a nawet zakochać!
Nota bene nowy zapach DKNY powstał z myślą o tym pierwszym szczególnym momencie 
zauroczenia, co doskonale przedstawia kampania promocyjna, która rzecz jasna została nagrana  
jesienią, w słoneczny wrześniowy dzień, ubiegłego roku. I tak jak w każdej bajce o pszczółkach  
jest wielka miłość, którą to oglądamy z perspektywy siedzącej na płatku kwiatu pszczoły :)



"Flakonik, w którym umieszczono Nectar Love to nowe wcielenie klasycznego jabłka DKNY o nowej, 
eleganckiej sylwetce z pszczołą jako symbolem natury. Buteleczka w ciepłym, żółtym kolorze ozdobiona
 jest wytłaczaną pszczołą, która wzbogaca nasze życie o wykwintny smak i słodki zapach miodu. 
Ceniona fotograf Cass Bird i reżyser Gordan Van Steiner uchwycili rodzącą się chemię pomiędzy twarzą 
DKNY Be Delicious - Vanessą Axente a przystojnym amerykańskim modelem Paolo Anchisim. Z 
perspektywy siedzącej na płatku kwiatu pszczoły obserwujemy wymieniane przez nich w nowojorskim
 parku High Line zalotne spojrzenia. Pod ich wzrokiem miasto zdaje się zamierać, a my stajemy się 
częścią rządzącego naturą odwiecznego prawa wzajemnego przyciągania".




Ten słoneczny zapach Nectar Love DKNY miał swoją przedpremiere w sierpniu w Perfumerii Douglas,
obecnie jest dostępny również w Sephorze. Kto nie widział, nie poczuł, zapraszam na słodki film KLIK  :)

                                                                    Cena: 189 zł/30 ml; 275 zł/50 ml;  379 zł/100 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!