}

czwartek, 13 lipca 2017

DKNY, Be Delicious City Girls

Sezon na kwaśne jabłka uważam za otwarty :P Któż z nas nie zna zielonego jabłuszka Donny Karen?
Przed Wami nowe jego odmiany, świeżo pachnące, limitowane zapachy na wiosnę - lato 2017 Be
Delicious City Collection by Donald Robertson. Trzy jabłuszka pełne snu o Nowym Yorku...



Zaprojektowane specjalnie dla DKNY przez znanego artystę i gwiazdę, ilustratora mody Andy Warhola
Instagrama  - Donalda Robertsona - śledzi go ponad 190 tyś. użytkowników! Donald związany poniekąd
 z branżą kosmetyczną, teraz  zaproszony został do świata perfum. Doceniony w światku modowym,
teraz ubiera nowe zapachy, nadając im spójnego wyrazu. Gdzie szukał swoich inspiracji? W jednej z
 najbardziej barwnych metropolii ma kuli ziemskiej - w Nowym Yorku - na jego ulicach, w różnych
dzielnicach, wśród różnych osobowości, dziewczyn celebrujących życie w wielkim mieście...



"Zakochałem się w DKNY odkąd po raz pierwszy zobaczyłem kultowe zdjęcie dziewczyny i chłopaka 
z deskami surfingowymi idących aleją Madison. Tak znalazłem miłość życia. Pewna szalona 
dziewczyna z zespołu digital DKNY zapytała mnie, czy nie pomógłbym im przy odświeżeniu 
kultowego zapachu jabłka. Zgodziłem się bez wahania. Narysowałem kilka szkiców, które 
spodobały się DKNY na moim Instagramie i... Tak się zaczęło! Projekt wygląda super, a moi
 synkowie uwielbiają te zapachy! To dobry znak!" Doland Robertson @drawberston

Kto miał do czynienia z pracami jego autorstwa z pewnością zachwycił się ich kolorami, mocną, 
charakterystyczną kreską, wyrazistą i trochę niechlujną, artystyczną. Z każdego jego dzieła bije 
pozytywna energia, odbiorca nie może oderwać wzorku. Rzecz podobnie ma się z nowymi odsłonami
 kultowymi już jabłuszka. Zamknięte w szklanej kuli, dokładnie półkuli zapachy Be Delicious City z 
białą kopułą i prostą grafiką są jak małe dzieła sztuki. Trzy kolory, trzy różne propozycje, trzy różne 
dziewczyny? A może jedna dziewczyna o wielu twarzach? Szkopuł w tym, że w każdym w tych
zapachów odnajduję kawałek siebie. Jestem dziewczyną z wielkiego miasta, znam jego blaski i cienie...


RÓŻOWY Be Delicious City Girl The Chelsea Girl


Różowa landrynka. Zapach dla kobiety, która lubi połączenie piękna z odrobiną tajemniczości.
The Chelsea Girl znana jest z noszenia na sobie kilku warstw, o luźniej estetyce, z klasycznymi
akcentami. Jabłko łączy się z kobiecym bukietem czarnej róży i orchidei Butterlfy, co przywołuje
 na myśl eterycznego, wolnego ducha. Wszystko otoczone jest lekkim, piżmowym aromatem. Zapach
 nie tyle kwiatowy co kwiecisty, delikatnie piżmowy. Dziewczęcy, rozkoszny, kusi jak Ewa Adama ...


FIOLETOWY Be Delicious City Girl The Nolita Girl


Fioletowo mi! Ten zapach leży na mnie jak ulał. Łączy przeciwieństwa - klasyczny styl i odrobinę
ekscentryczności.Estetyka Nolita Girl jest inspirowana nietypowym, ulicznym stylem i ikonami
nowoczesnej pop kultury. Wewnątrz flakonu drzemią nuty maliny, aromat płatków fiołka i kwiatu
magnolii. Kwiatową wiązankę ubarwia kremowa nuta drzewa sandałowego,  dodaje jej szykownych
wibracji. Bardzo soczysty, kwiato-drzewno-owocowy tercer. O dziwo nie jest moim ulubionym...


NIEBIESKI Be Delicious City Girl The Brooklyn Girl


Moim faworytem jest o dziwo niebieski, świeży i przejrzysty. Zapach dla równych dziewczyn, które 
lubią eksperymentować z różnymi stylami, nie boją się ryzyka, śmiałych kreacji. The Brooklyn Girl -
tak mnie nazywajcie - to mieszanka jagody i bukiet z białych kwiatów: frezji i jaśminu. Najbardziej
wyrazisty wśród tej gromady - bursztyn dodaje całości zmysłowego, korzennego charakteru. Ta 
kompozycja jest jak dwie połówki jabłka - idealnie pasujące do siebie, dużo w niej miłości.



"DKNY to skrót od „Donna Karan New York“ i oznacza niewymuszoną modę o miejskim charakterze.
 Marka zalicza się do grona najważniejszych domów mody na świecie. DKNY ucieleśnia energię i duszę 
metropolii. Styl DKNY to młodość, zuchwałość i duch czasu. Znajduje on odzwierciedlenie w  kompozycjach
 zapachowych. Zapachy DKNY są stworzone dla wszystkich, którzy czerpią z życia pełnymi garściami i 
nie stronią od intensywnych przeżyć"."DKNY założony w 1989 roku stworzony został przez Donne 
Karan jaki uliczna linia jej luksusowej kolekcji. Zapachy DKNY są odzwierciedleniem kultowego 
miasta oraz legendarnej marki nim inspirowanej - gotowość do miłości, życia i przygody".





Nazywany od prawie wieku Wielkim Jabłkiem New York jest po trosze jak zakazany owoc - kusi, 
przyciąga, uwodzi. A nowe jabłuszka DKNY wpisują się w tą całą bajkę - noszą je na zmianę, żongluję
 kolorami - co mi w duszy gra - niebieski, różowy, fioletowy - marząc o podróży za wielką wodę :)

                                      Cena: 189 zł/50 ml/Sephora
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!