}

środa, 4 listopada 2015

LIU JO Fragrances

Debiutańcki zapach LIU JO i to nie byle jaki bowiem fioletowy! Mówię to co widzę, prosty kwadratowy
 flakon ukoronowany złotą nakrętką i zwieńczony kryształkiem, a w niej woda toaletowa o lekkim 
zabarwieniu bladego ametystu. A to co czuję to cały bukiet kwiatów, kosz owoców i szczypta 
orientu... Jesienią rozkwita na nowo, trzeba jednak czasu by dojrzeć do takich zapachów...




LIU JO to ekskluzywna włoska marka modowa, słynąca z wyrafinowanych tkanin i eleganckich 
wykończeń. Założona w 1995 roku przez dwóch braci, Marco i Vannisa Marchich, LIU JO  jest pełna
 szyku i zmysłowej  kobiecości. Dzięki tej filozofii włoska marka szybko stała się globalnym brandem, 
obecnym w 44 krajach na całym świecie. LIU JO zaspokaja wszystkie potrzeby współczesnej kobiety 
- od ubrań, poprzez obuwie oraz akcesoria - przywiązując szczególną uwagę do detali, które definiują markę.
  


Woda skomponowana na miarę nowoczesnej kobiety, pełnej charyzmy i beztroskiej zmysłowości.
Gdy się pojawia ma rozjaśniać wszystko dookoła siebie, przykuwać spojrzenia, olśniewać. Twórcą
zapachu jest Veronique Nyberga a twarzą modelka Natalia Krauchanka. Ceniony  duet fotografów
Claudia i Ralf Pulmanns uchwycił jej dziewczęcą zmysłowości a zarazem pewność siebie KLIK.

Piękny złoty łańcuszek, będący dodatkiem do części garderoby lub skórzanej torebki; subtelna, 
cekinowa złota kropelka i szklany kamyczek, ozdabiające kardigan; sukienka z jerseyu o aksamitnej 
fakturze. Niespotykana jakość najpierw przykuwa spojrzenie, by po chwili zachęcić do dotyku. 
Subtelna  zmysłowość marki została uzupełniona pierwszym zapachem sygnowanym LIU JO.






Daleka jestem pisania o modzie, ubierając nowy zapach zwracam jednakże uwagę czy pasuje do
całości, ale także do mojego nastroju, pory dnia, okoliczności. LIU JO przypomina mi lato, kiedy
po raz pierwszy poczułam go na własnej skórze... Ujął mnie wtedy słodyczą, która kojarzy mi się
niezwykle dziewczęco. Czy jest to jednak zapach pisany dla młodego dziewczęcia? Z mojego 
punktu widzenia i wyczucia adresatem jego winna być kobieta w kwiecie wieku. Jeszcze kilka lat
temu przeszłabym koło niego obojętnie, wróć! bałabym się tego zapachu. Jego niezły charakterek
sprawia, że jest mocno wyczuwalny, dobre kilka godzin. Wśród nut głowy, serca i bazy dużo się 
dzieje. I choć spotkałam się ze stwierdzeniem, że ten zapach nie jest niczym nowym, ba! przypisuje
 mu się komercyjne cechy to warto wiedzieć (ja sama zaczęrpnełam tej wiedzy od Michała KLIK),
iż ta orientalno-owocowa mieszanka, która emanuje kwiatami stworzona została z najlepszych i
najdroższych, naturalnych składników na świecie powstałych w Laboratorium Moni Cleri,
 w mieście Gresse w Francji - światowej perfumeryjnej stolicy. Znajdujemy tu aż trzy esencje:
 paczula, olejek langowy i absolut z egipiskiego jaśminu. Można więc powiedzieć na bogato! ;)





Górne nuty zapachu LIU JO ujmują świeżą wonią liczi, malin, ekscytującej bergamotki i włoskiej
 mandarynki, które przenoszą nas do serca zapachu. W sercu wody perfumowanej LIU JO 
odnajdziemy zmysłową kwiatową mieszankę, w której konwalia i subtelne nuty brzoskwini 
przeplatają się z aromatem słonecznego egipskiego jaśminu i ylang ylang w swojej najczystszej 
postaci. Z głębi zapachu wyłania się pełna uroku kompozycja wanilii, piżma, luksusowej paczuli, 
podkreślona szczyptą drzewa sandałowego, która oplata całość intensywnymi i harmonijnymi 
akordami. Ultranowoczesna, orientalno - kwiatowa kompozycja, która obezwładnia beztroską. 
Subtelny, czarujący zapach to ukłon w stronę pełnej uroku kobiety LIU JO.




Zapach dostępny jest wyłącznie w perfumerii Sephora w trzech wymiarach (239zł/30ml,355zł/50ml,
439zł/75ml). Najnowszą odsłonę w różowych tonach, niezwykle uwodzicielską i zmysłową
znajdziecie pod nazwą Scent of LIO JO, ostrzegam jej czar jest potężny! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!