}

poniedziałek, 14 września 2015

Too Faced w Polsce!

Już jest, Too Faced w Polsce zawitała na dobre! :) Zwiastun można było napotkać kilka miesięcy 
temu w Sephorze - słodka czekoladka czyli paleta Chocolate Bar Eyeshadow Collection narobiła
 wszystkim apetytu a jak to się mówi apetyt rośnie w miarę jedzenia więc nasyćcie swe oczęta ;)



Marka, której początki miały miejsce w latach 90stych ubiegłego wieku  założona przez dwóch
 panów: Jerroda Blandino i Jeremego Johnsona, dziś jest jedną z flagowych na amerykańskim rynku 
kosmetycznych. Szturmem podbija inne kraje, wielbicielki makijażu są w niej wprost zakochane.
Blady róż to kolor przewodni Too Faced, a myśl #ownyourpretty przyświecać ma każdej z nas! 





Jak czytamy na stronie Sephory "Too Faced to poważna marka makijażowa, która potrafi być 
zabawna. Marka, której produkty nie są testowane na zwierzętach, umie połączyć poczucie humoru 
i kobiecy styl glamour z innowacyjnymi i skutecznymi formułami. Według Too Faced zewnętrzne
piękno wzmacnia i podkreśla urok wewnętrzny". Jak je wydobyć wie dobrze trenerka Patrycia Castrea.

 





Kosmetyki Too Faced to smakowite kąski, w oryginalnych, słodkich opakowaniach przyciągają od 
 razu uwagę. Najbardziej popularna są plaety cieni i wszechobecnie znana tabliczka czekolady, która 
ma zero kalorii a 100% naturalnego pudru kakowego, bogatego w antyoksydanty. Metalowa kasetka 
kryje 16 odcieni cieni, o różnym wykończeniu i przepysznych nazwach, matowe i satynowe a także z
 drobinkami. Prezentuje się smakowicie i pachnie wyśmienicie mleczną czekoladą, aż człowiek się rozpływa.




Wszystkie produkty z portfolio marki a jest ich 37 będę dostępne w Sephorze z dniem 1 październia, 
a ten uroczy zestaw jak z czasów dzieciństwa pojawi się na Święta :) Obecnie w sprzedaży są dwie 
palety cieni (wspomniana wyżej a także Semi-Swett Chocaltae Bar), maskara Better than Sex a także 
korektor do oczu Shadow Inusrane. A już dziś sklepie internetowym KLIK możecie podejrzeć co nieco :)  



Oficjalne powitanie Too Faced w Polsce przypadło na dzień 10 września i odbyło się w urokliwej jak
widać scenerii, która oddaje ducha marki. O jej kosmetykach z zapałem opowiadała Michelle Miller -
Sr. Marketing Manager, zasmakowałam się i w cieniach i w błyszczyku i mam ochotę na więcej :P

P.S. do 6.10.2015 (lub do wyczerpania zapasów) w sklepie online trwa promocja - robiąc zakupy za
min. 150 zł iwpisując specjalny kod rabatowy FUN15 otrzymasz zestaw mini produktów TooFaced
(bronzerChocolate Desert, szminka Melted, baza Primer&Poreless i baza pod cienie Shadow Insurance)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod danym postem.
P.S. Spam i autoreklama będą usuwane!!!